Katalógus - Hummer (19 VT)

Hummer virtuáltuning lista

Hummer a hyts galériában

Hummer rendszámok a rendszam.fuge.hu adatbázisában

Hummer H2 O.CT

Hummer H2 O.CT

Tavaly készítettem az O.CT Tuning részére tervet erről a Hummer H2-ről. Az autó alatt egy szett 22-os Status Cannon felniszett van, a karosszéria matt/metál bronz fóliát kapott. Az elkészült autóról itt találtok több képet.


Hummer HGT

Hummer HGT

Hosszú kihagyás után most reaktiváltam magam. Remélem nem csak egy kép erejéig. Már nagyon régen elkezdtem ezt a képet, és időközben nagyon sokat változott az elképzelésem. Az alapkoncepció egy H1-es méretű trophy truck lett volna, de végül ide jutottam. Eredeti


Hummer H2 Workmanship

Hummer H2

Ez egy nagyon megnövelt platóméretű Hummer Pick-up, ami ebben az állapotában nem csak tuningolásra hanem végre munkára is használható lenne. :) Nem volt szívem érintetlenül hagyni, így az alapvető változtatásokon túl, ami a nagyobb kerekekben a megnövelt hátsó kerékjárati ívben, a kissé átalakított lökhárítóban és a megdöntött szélvédőn, a gigászi platón, a három ajtóssá alakításon kívül, kaptt egy nagyon nagy fekete felnit, illetve egy kis festést a szélére, meg nagyon kevés falazást. Itt az eredeti. Na, kritikusok, hajrá!


Hummer H3/3

Hummer H3/3

Hogy néz ki egy Hummer kicsiben? Elég mókás és közel sem olyan agresszív, mint a nagy testvérei. Ezt az autót úgy készítettem, hogy ráraktam egy Smart képére, hogy az arányok megmaradjanak. Minden ugyanaz: a kerék átmérő, a tengelytáv, a szélesség, a magasság, csak a hátsó túlnyúlás hosszabb. Mégis összességében teljesen más arányai vannak, mint a Smartnak, kicsit nyomi :-)


Hummer H2 SUT (2)

Hummer H2

A H2 katonai változata(?), amit visszalakítottam egy sima H2-re. Visszakapta a hátulját, pár föllös lámpát leszedtem róla, falaztam, ültettem, nagy felnit húztam rá, és valami szolid kis színnel fejeztem be ...


Hummer H3

Hummer H3

Ezzel a Hummer H3-sal a "Kupéval a terepre?" pályazaton indulok. Változtatások: alacsonyabb lett, az orr-részt meghosszabítottam, a tetőt lejjebb hoztam, kétajtós lett, és elörébb hoztam a hátuját.


Hummer H4

Hummer H4

Első ránézésre azt hinni hogy semmi sem változott. Hummer H3 volt, és a hátulja lett olyan mint a H2-é. Aztán még sok kis apróság, kicsi ültetés, egy-két dolog eltűnt róla, és még egy californiás tábla is került az ablakba :)


Hummer H3 Coupe

Hummer H3

Túl nagy változtatásokat nem eszközöltem ennél az alanyomnál sem. Kétajtós lett belőle, kapott nagyobb felniket, meg leült egy kicsit. Amcsi hétvégi benzintemető...


Hummer HSP

Hummer HSP

A szupergépem alapja a Hummer H3 terepjáró volt. Addig farigcsáltam, amíg nem lett belőle egy Gallardo, vagy F430-as ellenfél. Persze a forma igényel egy kis megszokást...


Hummer H1 Pick Up

Hummer H1

Most valahogy megkedveltem a hummereket ezért csináltam is egy új fajtát. Így két személyes lett és nagyobb rakodótere. Kicsit hosszabb is mint az alap.


Hummer H2 Dakar

Hummer H2

Azért választottam a Hummert, mert ez alapból is egy rendes terepjáró. Úgy gondoltam ennek semmi sem akadály. A pályázatról kicsit lekéstem, de szerintem semmi esélyem sem lett volna, meg lehetetlennek tűntek a kiírások. Van jó pár hiba a képemen, de végülis kezdő vagyok, semmi sem lehet tökéletes. A kocsin változott: szín, orrész, felfüggesztés, kerék, ködlámpa, matricák, -2 ajtó, teherautósítás, felesleges dolgok eltűntetése, és persze a motorhoz is hozzányúltak, bár a képen nem látszik. A kerekek még nem a versenyre vannak. Mellette áll a szervíz autójuk.


Hummer H3 Rally

Hummer H3

Egy autós újságban láttam, hogy a H3-at a Mitsubishi és Nissan terepjárók osztályába szánják az amcsik. Mivel ez számomra kissé hihetetlen volt, ezért utána néztem. Ime: Mitsubishi Pajero Evolution Rally (azaz a 2003-as Dakar versenyauto): 3497cm3, 270LE, 1825kg, 4223x1994mm. H3T: 3460cm3, 350LE, 2109kg, 4443x1893mm. Persze ez nem azt jelenti, hogy a H3 meg tudná fogni a négyszeres dakarbajnokot a sivatagban, de talán látni fognak benne a mérnökök fantáziát. Az átalakítások: Az ős H1-hez hasonló áramvonalas puttony, plexi oldalablak szellőző redőkkel, bukókeret, szárny (hogy a gyorsasági szakaszokon se dobálja a seggét :)), motorháztető felcsapódás elleni bigyó, sárhányó, finom tetőlapítás és végül szponzorok, hogy a csapat meg tudja fizetni Schulzot és Masuokát.


Hummer H3T Dakar

Hummer H3T

Ez az autó elmegy mindenen, elfér benne minden. Nagy bukócsövek, kerekek, rugók. Nézzétek meg az XL-t!


Hummer H1 Dakar

Hummer H1

Az alap, amit választottam senki számára nem ismeretlen, a Hummer. Emelésen, szélesítésen nem gondolkoztam, mert pont elég a Dakar körülményeihez. Azonban amit tettem: felni (kerékfújtatós) csere, hátuljára dobozt tettem, lámpasor a tetőre, ülések, bukócső, kormány, festés, sárvédő gumik, és persze a matricák.


Hummer H2 Van

Hummer H2

Nekem naggggyon tetszenek a Hummerek ezért is vettem kezelésbe ezt a H2-est. Egy sportos áruszállító lett belőle. Lerövidítettem, befalaztam az ablakait, kicseréltem a felnijeit és leültettem.


Hummer H2 Low Rider

Hummer H2

"Ez a H2-es kapott egy kis ültetést, a kasztniról el lettek távolítva a fölösleges dolgok (kilincs, index...), az első lökhárító egységesebb lett, sötétített üvegek, Hummer és egy láng matrica és végül egy piros neon."


Hummer H2 Police

Hummer H2

"Egy rendőrségi Humvee, ami inkább az autópályák bevezető szakaszán rulez. Nem számít a rossz út, és letol bárkit, ha arról van szó."


Hummer H2 Pickup

Hummer H2

"Ezt csak azért csináltam, mert az USA-ban nagyon menő ez a fajta felépítmény. A hátsó kicsi ajtók az elsőkkel szemben nyithatók." Köszönjük a képet és a kimerítő kommentárt.


Hummer H2 SUT

Hummer H2

Első képeivel jelentkező beküldőnk a Hummer H2 négyajtós változatát pár nappal korábban küldte be, mint ahogy a hír megjelent az IRL gyártásról.


bigyók

fórum


CarToonCard autóskártya a hvtm.hu tunereitól. NEKED